Sahabat Intim Blog Ini

Thursday, September 1, 2011

SEMANGAT satu KAPAL PERLU UNTUK KARPAL

Kosmen : Bukan kita nak perkecilkan Karpal Singh hanya kita berpegang kepada kuasa Allah. Kenyataan Karpal Singh tidak wajar di jawab atau disanggah dengan media atau respon blog. Kita perlu ingat pengalaman kita denga Karpal Singh sewaktu beliau belum faham untuk menerima konsep Negara Islam. Namun kesabaran dan kenyakinan kita dan u
Bukit Kepong: Karpal mahu Mat Sabu tarik balik kenyataan namun usaha berterusan dan perbincangan dengan pimpinan atasan Pakatan Rakyat , akhirnya beliau menerima dengan hati terbuka. Hormatilah peguam yang disedani dan orang yang sudah lali dengan sejarah ssudah sebati dengan diri beliau apatah lagi dalam diri kitapun dan anggap sejarah semua betul.

Pengerusi DAP Karpal Singh mahu rakan pemimpin parti pakatan Mohamad Sabu, menarik balik kenyataannya berhubung tragedi Bukit Kepong.

Pemimpin DAP (gambar) itu berkata rentetan peristiwa Bukit Kepong itu tidak boleh dipertikaikan dan mesti diterima kerana dokumen sejarah telah menyatakan bahawa anggota polis dan keluarga mereka berjuang menentang gerila komunis.

“Menyentuh tentang satu isu sensitif yang berusia lebih 61 tahun selepas ia berlaku adalah tidak adil dan saya fikir beliau (Mohamad Sabu) perlu secara serius mempertimbangkan untuk menarik balik kenyataannya memandangkan penerimaan negatif pelbagai pihak terhadapnya,” kata Karpal dipetik Bernama Online.

No comments: