Sahabat Intim Blog Ini

Wednesday, December 7, 2011

KHAS SELANGOR, UMUM RAKYAT MALAYSIA !


Wahai rakyat Selangor!!! bangkit, bangun, sedarlah kita adalah rakyat yang bijak dan cerdik, mari beramai-ramai sisihkan manusia UMNO/BN dari bumi Malaysia dalam PRU 13 nanti.

Wahai rakyat Malaysia amnya bila mengundi dalam PRU 13 nanti, jangan langsung memangkah dacing berwarna biru dan putih, simbol kedurjanaa
Sejak kebelakangan ini saya merasakan UMNO seolah2 menjadi seperti agama baru anutan orang2 Melayu diakhir zaman.

Apa jua perbuatan salah laku yang dibuat oleh orang2 UMNO semuanya jatuh halal belaka. Contoh terbaru adalah kes lembu Sharizat.

Masih ingat kah kita kes lembu Menteri Besar Selangor Dato Khalid Ibrahim tidak lama dulu..? Beliau telah disiasat secara habis2an oleh SPRM didalam tuduhan menggunakan duit kerajaan negeri bagi membiayai 10 ekor lembu korban untuk diagih2kn kepada para pegundi2 beliau di Bandar Tun Razak Cheras.

Masih ingatkah kita dimana SPRM menyiasat Tok Guru Nik Aziz yang dikatakn dibiayai oleh pihak ketiga semasa beliau mengerjakan ibadah haji 2 tahun yg lepas..??

Teo dikatakan membunuh diri dipejabat SPRM berhubung dengan kes songlap duit peruntukan RM2,000dari kerajaan negeri..??

Apa yg orang lain buat jatuh haram semua... UMNO semua halal.
Kebanyakan rakyat Malaysia sudah tahu dan dengar betapa koruptsinya kepimpinan UMNO.

Negeri Selangor yang termaju/kaya dalam Malaysia, sudah cukup mampu untuk memberi kesejahteraan dan kehidupan yang selesa untuk rakyatnya,tetapi bila UMNO/BN memerintah habis kekayaan itu dirompak oleh mereka dan suku-sakat mereka.

No comments: