Sahabat Intim Blog Ini

Monday, February 20, 2012

HARAP2 UMNO NI LEBIH MATANG

Konvoi Lajnah Penerangan PAS Pusat yang melawat Melaka semalam disambut mesra oleh Ketua Menteri Melaka, Datuk Seri Mohd Ali Rustam. Ketua Penerangan Pusat, Dato Tuan Ibrahim Tuan Man secara kebetulan disambut oleh Pengerusi Badan Perhubungan Umno Melaka itu ketika mengadakan program mengedarkan risalah di Pasar Malam Paya Ikan Bukit Baru.

Malah Mohd Ali juga memakai baju berwarna hijau mungkin untuk meraikan kedatangan tetamu dari PAS Pusat itu.

Dato Tuan sempat bersalaman dan bertanya khabar kepada Mohd Ali. Sebaik sahaja beliau selesai bergambar dengan beberapa orang gadis di Pasar Malam itu, Mohd Ali dengan mesra menerima Dato Tuan untuk bergambar bersamanya.

Kalau begini sambutan Mohd Ali sudah tentu selepas ini program PAS dan PR tidak lagi dikacau oleh anak buah Mohd Ali terutama ketika ceramah dan program lawatan pemimpin PR ke Melaka. Malah sebelum Mohd Ali sendiri mengacau program ceramah PAS dengan berceramah di sebelah ceramah PAS.

Perangai macam budak-budak tadika.Semoga Mohd Ali berubah perangai menjadi pemimpin yang lebih matang dan professional selepas ini. Kemesraannya semalam diharapkan berpanjangan.

No comments: