Sahabat Intim Blog Ini

Wednesday, November 5, 2008

Kisah Benar seorang MUaalaf

http://kulatlapok.blogspot.com/2008/11/mesti-bacakisah-benar-seorang-mualaf.html

1 comment:

kalakati said...

tak da yg menarik pun ni..tak kisah la..yg penting kita tau Allah yang kita sebah itu apa..lagipun sebagai manusia kita tiada hak untuk menghakimi..kita semua sama..kita smua ini cipataan sahaja , so sama ja..tak da beza..lgpun buat apa takut kalo orang kristian nak berdakwah ke apa..tu kan hak mereka..mcm org islam juga..nak berdakwah..buat je la..kalo yang tak percaya dan tak da iman confirm kan terpengaruh...